.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نتانیاهو با حمایت آمریکا سیاست زمین سوخته را در غزه اجرا می‌کند
خالد مشعل گفت: بنیامین نتانیاهو با چراغ سبز آمریکا و غرب سیاست زمین سوخته را در غزه اجرا می‌کند.
نتانیاهو با حمایت آمریکا سیاست زمین سوخته را در غزه اجرا می‌کند

به گزارش شمال نیوز ، خالد مشعل رئیس جنبش حماس در خارج از فلسطین افزود: مسئولیت ما این است که خشمگین شویم و برای حمایت از الاقصی و مردم فلسطین به میدان‌ها و خیابان‌های کشور‌های عربی و اسلامی بیاییم.

 

وی خطاب به مردم کشور‌های عربی و اسلامی، گفت: برادران شما این طوفان را به وجود آوردند و غرور اشغالگران را با پیروزی الاقصی به خاک مالیدند.

 

رئیس حماس افزود: من کشور‌های اطراف فلسطین، اردن، سوریه، لبنان، مصر و همه مردمشان را خطاب می‌کنم که وظیفه شما بزرگتر است، زیرا شما نزدیک‌ترین به فلسطین هستید و شما در سایه این مکان قدسی هستید که کانون آن بیت المقدس و الاقصی است.

 

مشعل در پایان گفت که ما خواهان برپایی یک کارزار سیاسی از طرف مردم، رهبران و سران کشور‌ها در همه محافل برای توقف جنایت صهیونیست‌ها و حمایت از الاقصی و فلسطین هستیم.

 

سامی ابوزهری از رهبران جنبش حماس  نیز گفت که رژیم صهیونیستی باید متوجه شود که معادلات تغییر کرده است. رژیم اشغالگر باید متوجه شود که معادلات تغییر کرده است و قتل با قتل، ویرانی با ویرانی و اسارت با اسارت پاسخ داده می‌شود.

 

عضو ارشد جنبش حماس، گفت: برای آزادی پنج هزار اسیر فلسطینی که در زندان‌های رژیم اشغالگر هستند، تلاش خواهیم کرد. کشورهای عربی باید مرزها را باز کرده و برای غزه هر آنچه را که نیاز دارد، فراهم کنند.

 

نیرو‌های مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

 

با آغاز عملیات و حملات نیرو‌های مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدر‌های حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.658 seconds.